Boekomslag: A Quarter ‘til Life – M. Andrew Cockrell

Als jouw auteur jou om een boekomslag vraag met de mededeling: “IK WEET NIET WAT IK WIL!!!” dan zit je klaar voor een avontuur. Gelukkig gaf Andrew Cockrell ons enkele ideeën waarmee we verder konden.

“Het beste idee dat door mijn vriendenkring werd aangeboden was een beeld uit de epiloog.” Schreef hij. “Dat idee gaat om een doos, eventueel op een dekbed of voor de hand liggende bedsprei met een aantal attributen uit de inhoud van de doos verspreid over het bed. Een deel van de inhoud kan specifiek voor het verhaal gebruikt worden (in het bijzonder de hoofdband tiara, een ticket voor de Sound of Music productie zou geweldig zijn, foto’s) en andere elementen kunnen typerend zijn voor een liefdesrelatie (met de hand geschreven nota’s, kaarten, enz. ). ”

Waarover gaat A Quarter ‘til Life?

Michael en Elizabeth zijn het meest onwaarschijnlijke koppel op de campus van de Universiteit van Campbell. Ze komen uit zeer verschillende achtergronden en hebben totaal verschillende belangen. Buiten het medeweten van elkaar, zijn ze de afgelopen twee jaar op weg in tegengestelde richtingen. Maar wanneer zij elkaar ontmoeten slaan de vonken over, snel en intens. Is deze connectie slechts een geval van “tegenpolen die elkaar aantrekken”, of zijn de gemeenschappelijke wensen van hun hart krachtiger dan hun significante verschillen?

Als hun band sterker groeit, wacht Michael voor belangrijke beslissing, een beslissing die een aanzienlijke invloed op hun toekomst als paar zal hebben. Zullen Michael en Elizabeth zich kwetsbaar en transparant opstellen met elkaar en hun pijn delen?  Kan Elizabeth Michael’s beslissing aanvaarden, ongeacht de gevolgen voor hun relatie?

Een “Quarter ‘til Life ” is een liefdesverhaal dat de snaren van jouw hart zal beroeren en je meetrekt in de leefwereld van de personages. Michael, Elizabeth, en ieder van ons zal verlossing vinden op onwaarschijnlijke manieren op onverwachte momenten.

Het boekomslag

“Als designer moet je soms creatief zijn om de beelden te vinden die geschikt zijn voor jouw boekomslag. In dit geval heb ik zelf een foto genomen van de doos en de inhoud ervan bij mij thuis en deze zo opgesteld dat ze paste in het design dat ik voor ogen had. Vervolgens heb ik naar echt oude toegangstikets van de “Sound of Music” gezocht en deze, na lang zoeken, ook gevonden. Tenslotte werden alle afbeeldingen ook naadloos met elkaar verbonden. Aangezien ik een volwassen vrouw nodig had moest ik nog het gelaat van het jonge meisje ouder maken. Ik wilde echt een tedere sfeer te creëren, maar toch met voldoende elementen om de aandacht van het publiek te trekken en hen te overtuigen hen om dit vast te nemen en te lezen. ” Zegt Maryna lead-designer bij MaryDes.

banner-voor-artikel-A-Quarter-'til-Life-2_750

 

We wonnen Andrew’s wedstrijd en daarna schreef hij:

“Dit was mijn eerste wedstrijd, en het was niet gemakkelijk. Ik heb niet veel hulp kunnen bieden in de zin van specifieke richtlijnen, zodat designers blind vlogen. Maryna is tot het uiterste gegaan en veel verder, om een uniek ontwerp te creëren dat zou aanslaan. Bij elke stap, heeft zij onmiddellijk gereageerd op mijn feedback.
Heel erg bedankt! Ik kijk ernaar uit om samen met haar dit project te realiseren! “

Nu is Andrew’s boek verkrijgbaar bij Amazon en kreeg tot op heden uitsluitend vijf sterren recensies. We zijn zo blij dat we Andrew konden helpen bij het ontwerpen van zijn cover en zijn er trots op zijn succes te mogen delen. We hopen een langdurige relatie met hem te hebben zoals wij dat met al onze auteurs hebben.

We wensen jou veel succes Andrew en dank je voor het vertrouwen.

Bekijk zijn boek op Amazon

Bekijk andere covers op MaryDes.

Geef een reactie

